.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
"سعید" رادمرد عرصه ایمان
"سعید" رادمرد عرصه ایمان

شمال نیوز:  کاروان شهدا بار دیگر از جنس مردان خدا و از خطه عاشورایی مازندران مسافر گرفت و حاج سعید کلانتری آسمانی شد.

 

نامش برای رزمندگان سالهای حماسه وایثار و نیز نسل های دوم و سوم انقلاب آشنا و پرآوازه بود چرا که انیس و مونس عاشقان جبهه نور به شمار می رفت.

 

"سعید" اگرچه تخریب چی ماهر و شجاع لشگر ظفرمند و خط شکن ۲۵ کربلا و از پرورش یافتگان مکتب امام روح الله (ره) و دانش آموخته سرداران مجاهد و نیک خصالی چون طوسی، بردبارو،،،، بود اما هرگز در کوران حوادث پرشمار زندگی وبویژه بعد از جنگ تحمیلی رنگ عوض نکرد و استواری در مسیر شهداو ترمیم رابطه های فرهنگی و انسانی دوستان ،آشنایان و همشهریانش را وجهه همت خویش قرار داد.

 

"او" با تحمل درد وآلام ناشی ازجانبازی در سالهای حماسه وایثار، همانند دوران رزمندگی و مجاهدت درمناطق عملیاتی دفاع مقدس درسی جاودانه به یاران و همراهانش داد وهرگز شکوه و شکایتی از رنج پیدا وپنهان جراحتهای عمیق خود نداشت و وجودش مملو از ایمان و اخلاص در طریق وصال حق بود.

 

بی گمان "سعید" آخرين مسافر کاروان عاشورایی دیار علویان نیست و راه و رسم مردان نیک سرشت عصر پرفروغ امامین انقلاب خمینی(ره) و خامنه ای(مدظله‌العالی ) امتداد خواهد یافت و در پرتو اعتلای آموزه‌های فرهنگ جهاد وشهادت جهان معاصر سرشار از عطر معنویت و نور الهی خواهدشد.

 

آری؛ چه سخت و جانکاه است خداحافظی بارادمردانی که عمر وجوانی خود رایکسره با الهام از اندیشه های نورانی اسلام ناب محمدی(ص)برای معنابخشی به‌ حیات طیبه و زیست مومنانه صرف کردند و با دریافت مدال افتخارآمیز شهادت در بالاترین درجات روحانی و ملکوتی مأوا گزیده اند.

 

درود بی پایان برشهید عزیز حاج سعید کلانتری و همه مدافعان راستین وطن که عزت، امنیت و شرف امروز کشور مرهون جانفشانی و رشادتهای مثال زدنی آنها است.

 

عقیل امامی 

 

کوچکترین رزمنده مازندرانی دفاع مقدس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.